Lidl се включва с подкрепителни пунктове и безплатни ремонтни станции за велосипедите пред магазините си в Лом и Козлодуй
Лидл България се включва в тазгодишното издание на най-дългия туристически веломаршрут в България „Дунав Ултра“, като осигурява свежа подкрепа за участниците при преминаването на 740-километровото трасе по северната граница на България от с. Куделин до с. Дуранкулак.
Като специален партньор на инициативата, Lidl ще посрещне велосипедистите на обособени подкрепителни пунктове пред магазините си в Лом и Козлодуй. Там участниците ще могат да се освежат и заредят с енергия, а при възникнали технически затруднения - да се възползват от безплатни ремонтни станции за велосипеди.
Монтирането на общо деветте велосипедни станции по маршрута на „Дунав ултра“ се реализира в партньорство между варненската компания "Устрем", платформата VeloWeekend.bg и фондация "Америка за България", със съдействието на общините Силистра, Оряхово, Гулянци, Никопол, Белене, Сливо поле, Генерал Тошево и Шабла.
Очаква се това издание на „Дунав ултра“ да привлече над 140 колоездачи от 6 държави и както винаги да се превърне в истински празник на издръжливостта и вдъхновение за хората, които искат да живеят активно. И тази година във веломаршрута участие ще вземат много интересни личности. Сред тях е рекордьорът на маршрута Ком-Емине Петър Матов, 81-годишната проф. Антоанета Момчилова, която ще преодолее разстоянието за пореден път, и Искрен Иванов - най-бързият колоездач преминавал по маршрута Дунав Ултра до момента. Участието на колоритна група от над 20 колоездачи от Букурещ ще допринесе за международния дух на събитието.
В „Дунав ултра“ всеки участник сам определя за колко дни ще премине по маршрута. Но голямата атракция - придвижването на най-бързите ще може да следите и в реално време онлайн на официалната страница на събитието.
.………………..
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 138 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.
За „Дунав ултра“
„Дунав Ултра“ е най-дългият туристически веломаршрут в България – 740 км по поречието на река Дунав, през Добруджа до Черно море. Преминаването му представлява своеобразно велосипедно Камино в сърцето на Балканите.
През 2017 г. маршрутът е носител на наградата „Иновация на годината в туризма“ на Министерството на туризма, а през 2024 г. влиза в полезрението на световния издател Лонли Планет като поддържащ проект за топ 50 най-интересни места за пътешествие в света.
Маршрутът има собствено мобилно приложение, а всички, които го преминават успешно през летния сезон, могат да получат сертификат.