Инициативата на “Мулти култи колектив”, подкрепена от програмата „Ти и Lidl за нашето утре“, използва фотографията като мост към интеграция и видимост за една от най-уязвимите групи
На 4 август #ДетективътНаДоброто Георги Ненов ще бъде в София, за да се срещне с екипа на “Мулти култи колектив” и техния интересен проект – „Фотоработилница 66“. Посещението е част от мисията на #ДетективНаДоброто – популяризира вдъхновяващите проекти от седмото издание на социално отговорната инициатива „Ти и Lidl за нашето утре“.
Проектът е насочен към една от най-уязвимите групи в обществото – непридружените деца бежанци, и получи подкрепа в тематичното направление #BeFair.
Чрез силата на документалната фотография инициативата насърчава самоизразяването, изграждането на самочувствие и чувството за принадлежност у децата. Те получават възможност да разкажат своята история през собствения си обектив. Предвидени са финална фотоизложба и споделяне на фотоисториите в социалните мрежи, което ще подпомогне по-широкото приемане на тази уязвима група.
Целта на обиколката на #ДетективНаДоброто е чрез представяне на реални вдъхновяващи истории да бъдат откроени добрите примери на местно ниво. По време на срещата си с екипа зад „Фотоработилница 66“, Георги Ненов ще сподели тяхната история със своята аудитория в платформите - FB, LI, IG.
За инициативата:
„Ти и Lidl за нашето утре“ е най-голямата социално отговорна инициатива на Лидл България, която цели да подкрепя и развива значими за обществото каузи. Програмата се реализира в партньорство с Фондация „Работилница за граждански инициативи“, Български дарителски форум и Асоциацията на европейските журналисти – България. За седемте си издания досега е подпомогнала 195 проекта в 76 населени места, с общ фонд от над 1,65 млн. лв. Чрез „Ти и Lidl за нашето утре“ компанията създава възможности за положителна промяна, водена от активни местни общности и вдъхновени хора с идеи и визия за бъдещето.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 137 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.