Петък, 18 Юли 2025
           
Бизнес

Детективът на доброто Георги Ненов изследва проблемите на Черно море с проекта За да не е измислица морето

   


Проектът на Фондация "Документалистите", подкрепен от програмата „Ти и Lidl за нашето утре“, насочва вниманието към опазване на биоразнообразието в Черно море

На 19 юли Детективът на доброто Георги Ненов е в София за среща с екипа на Фондация "Документалистите". Той ще се запознае отблизо с проекта „За да не е измислица морето“ – документално-изследователска комуникационна кампания за опазването на Черно море. Инициативата, подкрепена от програмата „Ти и Lidl за нашето утре“ в направление #BeGreen, цели да насочи общественото внимание към проблемите, свързани с екологията и биоразнообразието на нашето море.

Проектът предвижда създаването на задълбочен документално-изследователски труд, който ще бъде публикуван като модерен, интерактивен мултимедиен дигитален продукт. Той ще предложи иновативен подход за представяне на сложни екологични теми, правейки ги достъпни и ангажиращи за широката публика. Целта е да се стимулира по-голямо разбиране и активна гражданска позиция по темата за опазването на Черно море.

Посещението на Георги Ненов е част от мисията му на #ДетективНаДоброто – да представя  вдъхновяващите проекти в седмото издание на инициативата „Ти и Lidl за нашето утре“. Той представя историите на хората, които реализират проекти във всички кътчета на страната на  своята аудитория в социалните мрежи - FB, LI, IG.

Следващата спирка на Георги Ненов ще бъде на 23 юли бъде в село Белащица, област Пловдив. Там той ще се запознае със сдружение "БГ Бъди активен" и техния проект, който има за цел да подобри качеството на живот на възрастните (65+) и да намали риска от развитие на хронични заболявания чрез редовна физическа активност и здравно ограмотяване.

За инициативата: 

„Ти и Lidl за нашето утре“ е най-голямата социално отговорна инициатива на Лидл България, която цели да подкрепя и развива значими за обществото каузи. Програмата се реализира в партньорство с Фондация „Работилница за граждански инициативи“, Български дарителски форум и Асоциацията на европейските журналисти – България. За седемте си издания досега е подпомогнала 195 проекта в 76 населени места, с общ фонд от над 1,65 млн. лв. Чрез „Ти и Lidl за нашето утре“ компанията създава възможности за положителна промяна, водена от активни местни общности и вдъхновени хора с идеи и визия за бъдещето.

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 137 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.