Ако си от хората, които обичат високите скорости, спорта, пътешествията, енергията на града и онова леко пърхане в стомаха преди нещо вълнуващо – този юни и юли Kaufland България ти е приготвил нещо повече от просто пазаруване. Става дума за емоция, за преживяване, за Формула 1.
Една карта - много вълнуващи преживявания и спестявания
Kaufland Card празнува три години с над 2 милиона потребители, като предлага на клиентите си не само възможности за спестяване, но и вълнуващи преживявания. Програмата за лоялност предоставя достъп до над 30 седмични оферти и купони, както и участие в различни игри и кампании. През 2024 г. са реализирани над 50 такива инициативи, включително пътувания, билети за кино и материални награди.
„Kaufland беше сред първите ритейл вериги в България, когато през 2022 г. стартирахме лоялната програма, насочена към нашите клиенти. Очакванията ни бяха големи, но това, което отчитаме към момента като интерес и интензитет на използване, е наистина впечатляващо. Над 1 млн. наши клиенти използват картите си всеки месец, което категорично означава, че оценяват това, което предлагаме специално за тях в лоялната програма“, това коментира търговският директор на компанията и член на УС на Kaufland България Ялчин Джем.
Освен неустоими търговски предложения, през картата за лоялност се реализират множество кампании и игри, като само за 2024 г. броят им е над 50 – вкл. уикенди за двама, ваучери за пазаруване във филиали на търговската верига или в обекти на партньори на компанията, билети за кино, както и различни материални награди.
Kaufland Card е единствената карта за лоялност у нас, която въвлича клиентите на веригата и в социални проекти. Ежегодно собствениците на картата даряват от точките си за истински дървета в проекта „Гората на Kaufland” и подкрепят множество социални активности, в това число и социалната инициатива в подкрепа за отлични ученици без родители „Дари с Дара и Kaufland”.
Стилни аксесоари за път и спорт с Red Bull
Отново, но този път с още повече адреналин, Kaufland обединява сили с Oracle Red Bull Racing, за да предложи неустоима кампания, в която всяка покупка може да се превърне в билет към скорост и слава. До 20 юли в магазините на веригата в цялата страна можеш да откриеш лимитирана колекция на Oracle Red Bull Racing с до 70% отстъпка – стилни чанти, куфари, термобутилки, реверсивни чадъри. Можеш да ги купиш с Kaufland Card и натрупани промоточки – дигитално или в хартиен паспорт.
Сред предложенията:
– спортен сак за 59,99 лв.,
– ежедневна раница за 39,99 лв.,
– чанта през рамо за 24,99 лв.,
– термобуркан за 39,99 лв.,
– бутилка за вода за 19,99 лв.,
– анатомична възглавничка за врата за 29,99 лв.,
– дамски чанти с над 60% отстъпка.
А куфарите – и за ръчен, и за регистриран багаж – са на цени от 119,99 и 149,99 лв.
Дейвид Култард и автомобилното шоу на годината – Sofia Showrun
Но това далеч не е всичко. С всяка покупка на 4 кена Red Bull в лимитирана серия автоматично влизаш в играта за 20 VIP билета за автомобилното шоу на годината – Sofia Showrun. На 7 и 8 юни София ще се превърне в състезателна писта, а на три локации – в София и Пловдив – ще се проведат томболи за лична среща с легендата на Формула 1 Дейвид Култард. Той ще бъде тук. На живо. И трима души ще го срещнат. (На 19 май всеки посетител на магазините на веригата в столичните квартали Банишора и Витоша, както и на пловдивския магазин, разположен на ул. „Македония“ 97Б, имаха възможност участват в томбола на място за лична среща с Дейвид Култард.)
За още по-смелите фенове - на 24 и 25 май в XOPark могат да преминат през Pit Stop предизвикателство. В магазина в кв. Изгрев пък е паркиран оригинален болид – за снимки, вдъхновение и мечти.
Наградите не спират дотук. Двама щастливци ще спечелят пътуване до легендарната писта Red Bull Ring в Австрия – с включен тест-драйв. Участието е лесно – при покупка на Red Bull продукти на стойност над 59,99 лв. и регистрация на касовия бон онлайн.
Всичко, което трябва да направиш, е да пазаруваш, да активираш своята карта и да не пропуснеш нито една възможност. Защото понякога животът идва с шум на двигател и вкус на Red Bull. Повече информация можеш да намериш на място във всички магазини на Kaufland и на сайта.
С други думи – лято на скорост и пълно със смисъл. Защото тази кампания не просто раздава награди, а съчетава търговска логика със спортен хъс. И ни напомня, че потреблението може да бъде и стилно, и практично, и вълнуващо – ако зад него стои добра идея.
Kaufland не за първи път залага на подобни преживявания. Компанията, която днес управлява 68 хипермаркета в 35 български града, е един от най-големите частни работодатели у нас, с над 7900 служители и годишен оборот от над 2 милиарда лева. От 2006 г. до днес инвестициите ѝ в страната надхвърлят 1,6 милиарда лева – в икономика, инфраструктура, но и в инициативи със социална и екологична стойност.
Така че – дали ще се включиш заради бутилката Red Bull, раницата с логото на Oracle Red Bull Racing или мечтата за VIP достъп до моторен спектакъл – изборът е твой. Но понякога животът ни поднася възможности със скоростта на състезателен автомобил. И е хубаво да си с правилната карта в ръка (Kaufland Card).