Yettel обяви, че интегрира възможност за плащане чрез Apple Pay и Google Pay директно в своето мобилно приложение. Тази нова функционалност идва с обновената версия на мобилната апликация на телекома и позволява на потребителите да заплащат месечните си сметки и да презареждат предплатени карти още по-бързо и лесно, без необходимост от въвеждане на данни за банковата си карта при всяка трансакция. Платформите Apple Pay и Google Pay се отличават и с висока степен на сигурност, включително защита чрез биометрия (пръстов отпечатък или лицево разпознаване) и криптиране на данните.
Освен възможност за плащане с дигитални инструменти, най-новата версия на приложението Yettel идва и с редица подобрения, сред които възможност за преименуване на различните услуги – например, телефонният номер да се обозначи като „личен“ или „служебен“, а телевизията – като „вкъщи“ или директно с конкретния адрес, на който се ползва. Това е изключително улеснение, когато клиентът има абонамент за няколко различни услуги, и прави ориентирането в приложението още по-интуитивно.
Обновената версия включва още и подобрена навигация, която подготвя потребителите за следващите нововъведения – част от амбициозната цел на телекома до края на 2025 г. да дигитализира бизнеса си и да даде възможност на клиента да прави и онлайн това, за което в момента е необходимо посещение в магазин. Важно уточнение е, че за да се възползват от новите функции, потребителите трябва да обновят приложението си до последната версия, достъпна за Android и iOS.
Приложението Yettel е най-високо оценената телеком апликация в страната* и за да даде още по-голяма стойност на потребителите, предлага не само възможност за лесно управление на услуги, но и седмични игри с ексклузивни кодове за намаление в партньорски обекти и в онлайн магазина на телекома, предложения за активен начин на живот, идеи за пътувания в България с дигитализираната версия на движението „Опознай България – 100 национални обекта“ и още много полезно съдържание.
*Приложението Yettel е с най-висока оценка сред апликациите на трите телекома в България в Google Play Store и Apple App Store, и до момента има повече от 2 милиона изтегляния. Средният резултат от 4,6 звезди в Google Play Store и 4,4 звезди в Apple App Store се базира на моментно състояние съгласно оценката на мобилното приложение на Yettel от над 73 000 потребители в Google Play Store и над 22 000 потребители в Apple App Store към април 2025 г.