Вторник, 13 Май 2025
           
Бизнес

Българският офис на "Данон" е с нов изпълнителен директор

   



Димитър Иванов пое управлението на бизнеса на българския клон на "Данон" от 1 май 2025 г., съобщиха от компанията.

Той има над 15 години опит в сектора с бързооборотни стоки в големи международни компании, като последните десет от тях е работил в "Данон Сердика" АД.

Кариерният му път минава през различни отговорни позиции в направленията: търговски маркетинг и активации в магазините, акаунт мениджмънт, управление на ключови клиенти и електронна търговия.

За кратко Димитър Иванов работи във фармацевтичния сектор, където се занимава с търговски маркетинг и активации. През годините преминава през редица позиции с нарастваща отговорност, трупа ценен опит и утвърждава лидерските си качества в ключови управленски проекти.

Димитър Иванов поема поста от Любомир Спасов, който ръководи компанията успешно през последните 3 години и сега поема ново предизвикателство - ще отговаря за управлението на бизнеса на "Данон" в Румъния.

"За мен това е както огромна чест, така и изключителна отговорност. Мотивиран съм, заедно с екипа на компанията да продължим успешното ѝ представяне на българския пазар чрез иновации и устойчиви практики в съответствие с визията на "Данон" - "Една Планета. Едно Здраве" (One Planet. One Health). Вярвам, че с отдаденост и разбиране на местния пазар, ще успеем да направим нашите продукти още по-близки и предпочитани от българските семейства", казва Димитър Иванов по повод новата си длъжност.

"Данон" е водеща глобална компания за храни и напитки, работеща в три бързо развиващи се категории - основни млечни и растителни продукти, води и специализирано хранене. С над 96 000 служители и продукти, продавани на над 120 пазара, "Данон" генерира 27.7 милиарда евро продажби през 2022 г.

Портфолиото на "Данон" включва водещи международни марки, като Actimel, Activia, Alpro, Aptamil, Danette, Danio, Danonino, Evian, Nutricia, Nutrilon, Volvic, както и силни местни и регионални марки, сред които Aqua, Blédina, Bonafont, Cow & Gate, Mizone, Oikos и Silk.

Компанията е регистрирана на Euronext Paris и OTCQX чрез ADR, част от водещите индекси за устойчивост, включително тези, управлявани от Moody's и Sustainalytics, както и Ethibel Sustainability Index, MSCI ESG Indexes, FTSE4Good Index Series, Bloomberg Gender Equality Index и Access to Nutrition Index.

Амбицията на Данон е да бъде сертифицирана от B Corp™ на глобално ниво през 2025 г.

В България френската компания "Данон" навлиза през 90-те години с приватизацията на млекопреработвателното предприятие "Сердика". Днес то е лидер на българския пазар в категорията свежи млечни продукти и продукти на растителна основа - бадемови, соеви, оризови, овесени, чрез марките си "Активиа", "Актимел", Yopro, "Данонино", "Алпро", "На баба", "Фантазия", "Данет".


Анкета

Какво мислите за новия кабинет Желязков?


Резултати