Понеделник, 28 Апр 2025
           
Бизнес

Премиум марката за напитки водка Finlandia представя нова кампания за разширяване на своята аудитория

   
Премиум марката за напитки водка Finlandia представя нова кампания за разширяване на своята аудитория

Премиум марката за напитки водка Finlandia представи нова глобална кампания, с която цели да се свърже с по-младата пълнолетна аудитория в България, като се базира на културната промяна, насочваща се към по-осъзната и ценностно ориентирана употреба на алкохол.

„It’s Soooooo Fine“ е първата кампания на Finlandia след придобиването на марката от Кока-Кола ХБК и има за цел да увеличи пазарния дял, като се доближи до ценностите на новото поколение млади пълнолетни потребители, които все повече търсят радостни моменти и споделени преживявания. Вдъхновена от проучвания на The Future Laboratory, според които младото поколение, като противодействие на „култа към заетостта“, все повече копнее за собствено време и пространство, за да се наслади на удоволствието без напрежение, кампанията използва слогана „It’s Soooooo Fine“ с двойно значение. Той подчертава както способността на Finlandia да създава непринудени моменти на удоволствие, така и уникалния характер на самата водка - лека за небцето и копринено гладка, докосната от финландското „среднощно слънце“.

Разработена в партньорство с DDB Paris, закачливата кампания улавя свят, изпълнен с топлина, цвят и характер, както и с удоволствието като основна тема на разказа.

Основана през 1970 г., водка Finlandia е утвърдена марка, която уверено заема място сред десетте водещи световни марки водка в категорията Standard+ според IWSR 2024 и една от най-продаваните водки в България. Благодарение на инвестицията на Кока-Кола ХБК през изминалата година, марката успешно навлезе на 19 нови пазара, в които досега не присъстваше. Тази стратегическа стъпка затвърждава амбицията на компанията да утвърди водка Finlandia като водещо име в сегмента на висококачествените спиртни напитки. През 2024 г. премиум алкохолното портфолио на Кока-Кола ХБК отбелязва органичен ръст в обем от 31,8% спрямо 2023 г., като основен двигател за този успех е именно разширяването на водка Finlandia.

По повод старта на кампанията Олeна Климeнчук, глобален маркетинг директор на Finlandia коментира: „Finlandia е водка с дълга история и непоколебим ангажимент към качеството. Целта ни е да издигнем премиум имиджа на марката и да изградим по-силна емоционална връзка с новото поколение пълнолетни потребители. Знаем, че младите търсят моменти на радост и споделени преживявания, а изключителният вкус на Finlandia може да бъде част от това - перфектната напитка за различни поводи - от непринудени срещи с приятели в бара до идеално поднесена напитка у дома.“

Представяме свежа, вълнуваща нова идея за марката, която има универсална привлекателност и поставя Finlandia в сърцето на съвременната културна сцена. Докато се гордеем с финландския си произход и непроменимо високо качество, тази кампания въвежда един автентичен и нов глас за марката.“

Янис Атанасиадис, генерален мениджър на Finlandia, допълва: „Изключително развълнувани сме да стартираме тази кампания в България, която отбелязва важен етап в развитието на водка Finlandia.

Finlandia е водеща глобална марка водка, а чрез тази кампания показваме своята отдаденост към утвърждаването ѝ като лидер в сегмента на премиум спиртните напитки - с модерен, жизнен и съвременен глас, който отразява нарастващото търсене на смислени, целенасочени и висококачествени изживявания.

Кампанията „It’s Soooooo Fine“ стартира на 28 април и ще бъде реализирана чрез разнообразни комуникационни канали в 22 пазара, като до края на годината предстои да бъде разширена и в други държави по света.“

Консумирай отговорно! www.konsumirai-otgovorno.bg