Вторник, 18 Мар 2025
           
Бизнес

Сердика Център отбелязва 15-ия си рожден ден с поредица от иновации

   


  • Нови ексклузивни брандове влизат в търговския център

  • Мащабно обновяване на зоната за хранене разширява възможностите за клиентите

  • Фотоволтаична система ще бъде изградена на покрива на търговския център

  • Сердика Офиси са работно място на над 2000 човека

Петнайсет години след откриването му в София, Сердика Център се утвърди като предпочитано място за пазаруване, отдих и забавления. В огромното пространство, простиращо се на над 180 декара, са разположени 202 магазина и 26 киоска, предлагащи богат микс от брандове и услуги, отделно от това офис площи за около 2000 човека.

Търговският център отбелязва годишнината си с редица иновации.

Цялостен ремонт и нова концепция на зоната на хранене, откриване на нови магазини и ресторант, изграждане на фотоволтаична система са част от инвестициите на Сердика Център за 2025 г., които го утвърждават като предпочитанa модна дестинация и пример за устойчив бизнес.

Център на стила

"С гордост мога да заявя, че за 15 години Сердика Център се превърна в център на стила, вкуса и забавленията. Зад този наш успех стоят усилията и инвестициите в подобряване на инфраструктирата ни, както и реализирането на успешни партньорства и каузи, с които подобряваме средата, в която живеем. Благодарим на всички наши партньори през годините, с които доказахме, че Сердика Център е притегателен център за модни брандове и милиони клиенти на година", каза Виктория Ненова, управител на Сердика Център.


Виктория Ненова

Тя допълни, че през годините молът работи при запълнен капацитет между 99 и 100%.

В Сердика Център присъстват ексклузивно модни брандове, както и големи модни лидери.

Клиентите на Сердика Център са предимно жени (56%), близо 80% с висше образование и високи доходи, като те предпочитат обекта заради спокойната и уютна обстановка без излишен шум, разнообразие от брандове, услуги, възможности за допълнителни събития и впечатляващи декори.

Близо 70% от браншовия микс се състои от модни брандове, следвани от технологични брандове и бюти обекти.

Нови обекти

Тази пролет модната дестинация ще привлече своите лоялни и нови клиенти и с нови обекти. Своето присъствие в Сердика Център разширява полската група LPP с първи за търговския център магазин на Mohito. Първи магазин за страната ще открие и популярната испанска марка Salsa Jeans. Освен тях клиентите на мола ще могат да се насладят и на висококачествената японска кухня на ресторант Ikigai, който ще отвори врати в началото на летния сезон.

Преобразена зона за хранене

Плановете на Сердика Център за 2025 г. включват пълно преобразяване на зоната за хранене, която ще бъде с по-функционално разпределение и с условия за по-комфортно и уютно преживяване. Броят на седящите в нея места ще бъде запазен, но с това ще бъдат добавени още 2 нови обекта за хранене. Проектът включва цялостен ремонт на общите части, утрояване на зелените площи и създаването на интерактивни зони за семействата.

Фотоволтаична система на покрива

За 15-годишното си присъствие на българския пазар Сердика Център постоянно инвестира и в внедряването на иновативни технологии в инфраструктурата си и поддръжката на зелените площи в и отвън на територията си, с което подобрява своята енергийна ефективности и намалява въглеродните си емисии. През 2025 г. предстои изграждането на фотоволтаична система на покрива на сградата, която ще генерира електрическа енергия достатъчна да намали с до 15% разхода на електричество за охладителните системи на Сердика Център и Сердика Офиси.

Като част от цялостната политика за устойчивост, 100% от енергията, която се използва в търговския център, е произведена от възобновяеми източници. Обновяването на BMS системата дава възможност за инсталирането на допълнителни устройства за контрол на качеството на въздуха в сградата, управление на осветлението, управление на охлаждането и други. Измервания през 2020 г. със станции на airsofia показват, че въздухът в мола е с чистотата на планински въздух.

Сердика Център има изградена система за сепариране и разделно събиране на отпадъци, заради която над 180 тона пластмаса, хартия и стъкло годишно се предават за рециклиране.

Зелени площи над 5 500 кв.м. намаляват отпечатъка върху природата.

Сердика офиси

Част от имота, който се разгръща на над 180 декара, са и Сердика Офиси. Те са разположени на 10 етажа с впечатляваща гледка към центъра на София. Там работят над 2000 човека. Освен работни места, Сердика Офиси предлага и flexible workspaces (гъвкави работни пространства) от най-ново поколение This Way. Всички офиси са от клас "А", сертифицирани като зелена сграда и с внедрени иновации.

Ново лого

От тази пролет Сердика Център променя и своята идентичност. Новото лого модернизира визията като съчетава минимализъм и силна бранд идентичност. Визуалната трансформация подчертава стремежа към иновации и развитие, създавайки по-ясна и запомняща се бранд комуникация.


Новини 20.12.2024 09:18