ИКЕА обяви официалното откриване на най-новия си търговски формат – „Студио за проектиране и поръчки“. Откриването се състоя на 8 март от 10 ч. в ритейл парк Перник Плаза.
Обектът е с площ от 500 кв.м., от които 350 кв.м. търговска площ, и е с уникален за България формат. Той е специализиран в решенията за кухня, гардероби и баня. На място са изложени най-популярните готови комбинации.
Клиентите имат възможност да придадат нов облик на ключовите пространства в своя дом, с помощта на експерти в проектирането в студиото на ИКЕА Перник. Те могат да запишат своя час за консултация на място или онлайн, а услугите като монтаж, финансови услуги и лоялната програма „IKEA Family“ добавят още по-голяма стойност към клиентското изживяване.
Планираните комбинации са допълнени и от внимателно подбрана селекция продукти, които клиентите могат да отнесат със себе си веднага. А в случай, че искат да поръчат продукти извън изложените решения, студиото дава възможност за поръчка на продукти от целия асортимент на ИКЕА. Доставката до студиото е безплатна, а до дома се начислява минимална допълнителна такса.
Това е поредната стъпка за разрастване от страна на бранда и доближаването му до клиентите. Малкият формат на магазина има за цел да предложи удобен и практичен начин за пазаруване, който да предоставя различни комплексни решения.
„Изключително сме доволни, че ИКЕА България за четвърти пореден път въвежда нов концептуален формат на нашия пазар. В ИКЕА не спираме да търсим иновативни начини да разширим услугите си посредством различни канали и да създадем по-добър живот за повече хора.“ коментира Иванка Атанасова, мениджър отдел „Нов бизнес“ на ИКЕА България.