Вторник, 04 Мар 2025
           
Бизнес

Fibank връчи „Златна мартеница” за женско предприемачество

   
Fibank връчи „Златна мартеница” за женско предприемачество

Главният изпълнителен директор на Fibank, г-н Никола Бакалов, връчи наградата „Златна мартеница” за женско предприемачество на г-жа Мария Цветкова – вдъхновяващ пример за успех, традиции и иновации. Нейната гостилница „Момчиловски тайни” превръща село Момчиловци в притегателен център за туристи от цял свят, като освен за популяризирането на традиционни специалитети от родопския край, тя работи активно и за културния афиш на своята общност. Част от семейния й бизнес е и производството на собствена марка чай „Планински рай”.

Имам честта и удоволствието да връча награда за женско предприемачество на една изключителна дама, която е вдъхновяващ пример за отдаденост, упоритост и любов към родния край. С вдъхновение, труд и страст тя доказва, че успешният бизнес е преди всичко възможност да допринасяш за развитието на хората около теб. За нея предприемачеството е мисия – да съхранява традициите и да вдъхва нов живот в тях”, сподели г-н Бакалов.

Първа инвестиционна банка (Fibank) е най-голямата банка с български капитал в страната и една от най-активно подкрепящите българския бизнес и развитието на предприемачеството. Призът за женско предприемачество е естествено продължение на инициативата, която Fibank развива с програмата си Smart Lady. За седемте години от своето създаване тя е помогнала на над 1200 дами със стартиращи бизнеси или вече съществуващи компании с амбиция за развитие. Отпуснатото до момента финансиране по нея е в размер на 138 млн. лв. Тя надминава своя първоначален старт и прераства в цялостна платформа, в която освен достъп до финансиране, дамите могат да открият съмишленици, менторски сесии и обучения и изобщо всичко необходимо за развитието на един успешен бизнес.

Fibank е дългогодишен партньор на сдружението "Произведено в България". Двете организации си партнират успешно от повече от 13 години, за да помагат на хората, поели по пътя да организират реално производство на стоки и услуги, да се доказват ежедневно на пазара в конкуренция с цяла Европа, а все по-често и отвъд нея. Церемонията по награждаване „Златна мартеница” има над 3 десетилетия история, а основната й цел е да популяризира добрите примери в българските производства и услуги и да повиши конкурентоспособността им на местно и глобално ниво. Ежегодният приз е вдъхновен от уникалния български обичай "Закичване с мартеница", като пожелание за благополучие и здраве. 


Анкета

Какво мислите за новия кабинет Желязков?


Резултати