Четвъртък, 21 Nov 2024
           
Бизнес

Над 200 български производители се включиха във фермерските пазари на Lidl през тази година

   


Всяко от 14-те събития през годината бе посетено от над 3000 души

https://elements.envato.com/father-and-daughter-sell-vegetables-and-fruits-at--52TZDVV

211 български фермери взеха участие във фермерските пазари, организирани от Лидл България през 2024 г., което представлява ръст от близо 30% спрямо предходната година.

Тази година се включиха фермери от 119 населени места, като 51 от тях взеха участие за първи път.

„За нас в Lidl фермерските пазари са  възможност да  осигурим достъп на нашите клиенти до повече качествени български продукти. От друга страна, те са платформа, която среща малките местни производители директно с клиентите. Успехът на този формат се потвърждава и от сериозния ръст от 80% при оборота на всеки пазар спрямо пазарите от миналата година. Получаваме и множество запитвания от страна на посетителите, но и на фермери, които проявяват желание за участие. Всичко това ни мотивира да продължим да развиваме тази инициатива и занапред“, заяви Станислав Колев, директор „Продажби и Логистика“ регионално дружество Равно поле в Лидл България.

Фермерските пазари на Lidl за поредна година се радваха на висок клиентски интерес. Всяко от 14-те издания през 2024 г. бе посетено от над 3000 души. Освен достъп до фермерски и занаятчийски продукти, пазарите предоставят възможност на посетителите да се комуникират директно с производителите, да получат интересна информация за предлаганите продукти, начина и региона на производство и др. .

„Благодарна съм на Lidl за възможността да стигна до крайния клиент на моята продукция. Директната продажба и разговора с клиента дава възможност да видиш как се приема твоя продукт на пазара, да разбереш търсенето на потребителя, да получиш оценка за качеството на предлаганата стока и дали тя е ценово приемлив за клиента. Това, че след пазарите клиентите ми се обаждат по телефона да споделят задоволството от покупката и правят директни поръчки е най-добрият резултат от участието ми“, сподели Стефка Малчева, производител на мед и пчелни продукти.

„Отчитаме участието във фермерските пазари на Lidl като успешно. Спечелихме не само признание за качеството на продуктите си, но и нови клиенти, които оцениха високо продукцията ни и най-вече нашето сирене. За успеха ни помогна и отличието, което получихме през май на Националното изложение на овцевъдите в Арбанаси. Благодарни сме на Lidl за платформата и за подкрепата”, каза Ибрям Ибрямов, собственик на овцеферма ,,АЗЕР".

Фермерските пазари на Lidl са част от дългосрочната политика на компанията в подкрепа на българските производители, за които участието е напълно безплатно. Веригата предоставя своите паркинги за събитията и поема всички разходи по организацията и комуникацията. От старта на инициативата през 2020 г. насам, пазарите се утвърдиха като важна платформа за представяне на местни продукти с автентичен вкус и високо качество пред клиентите на Lidl.

.……………………..

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 131 магазина в 57 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.