Понеделник, 23 Дек 2024
           
Бизнес

Вдъхновената от AI визия на LG за Future living на голям екран по време на IFA 2024

   


Между 6-10 септември LG показа своята разнообразна гама от решения за дома, базирани на изкуствен интелект, отваряйки нова глава в умния дом на своя щанд на IFA 2024. Под наслов Experience, Affectionate Intelligence (AI) Home, компанията представи на посетители от цял свят своята уникална, вдъхновена от AI визия за живот в бъдещето.

Проектиран в сътрудничество с корейския автор на научна фантастика Ким Чо-йеоп, обширният щанд включи различни зони за преживявания, избрани да демонстрират как AI може да бъде вграден в дома и ежедневието, за да издигне начина на живот по интелигентен и отличителен начин.

При влизане в зала 18 на Messe Berlin посетителите бяха посрещнати от AI Home Gate, масивна LED мултимедия, показваща развитието на LG AI, от създаването на LG AI Agent, FURON, до това как днес комуникира със света и обогатява ежедневието.

След като придобият солидно разбиране за това какво представлява Affectionate Intelligence, посетителите могат да проучат как прави ежедневието по-лесно и удобно. Разделен на няколко отделни лайфстайл пространства, щандът на LG демонстрира как естествените разговори с ThinQ ON, LG Affectionate Intelligence Home Hub, могат да помогнат за управлението на всеки аспект от ежедневието.

Първото лайфстайл пространство, „Second Youth Home“, демонстрира нов и по-активен начин на живот за пенсионерите. Дигиталното обозначение на стената визуализира как ThinQ ON персонализира и се грижи за домакинските уреди в зависимост от нуждите на потребителя. Например, след разпознаване на определени фрази като „урок по тенис“ в календара на потребителя, ThinQ ON автоматично настройва пералнята и сушилнята към своя „програма за спортно облекло“ чрез Smart Pairing.

Най-новата пералня на LG, показана на IFA 2024, използва технологията AI DD™ за интелигентно минимизиране на потреблението на вода и енергия при всяко зареждане. Той също така разполага с технология Easy Control, която автоматично избира цикли според моделите на използване и потребителските предпочитания за максимално удобство.

Второто лайфстайл пространство, наречено „Smart Green Home“, показва идеалното жилище за семейства, ентусиасти за опазване на околната среда и пестенето на енергия. Сред многото показани решения за пестене на енергия, подобрената с изкуствен интелект система за съхранение на енергия (ESS) на LG анализира моделите на потребление на енергия и прогнозите за времето, за да коригира режима си според различните условия. Друг акцент беше термопомпата Therma V™ R290 Monobloc въздух-вода. С тези устройства – както вътре в дома, така и извън него, свързани с ThinQ ON – LG AI оптимизира потреблението на енергия в домакинството в реално време и намалява сметките за енергия чрез умно управление на консумацията на енергия на всяко свързано устройство.

Следващото представено пространство беше „Affectionate Home“, проектирано със замисъл за деца и домашни любимци. То включва Self-Driving AI Home Hub, който може да се движи свободно из дома и да взаимодейства с децата чрез разговор. Неговото мултимодално усещане съчетава гласово разпознаване, звук и картина, за да промени изражението си според различните емоции, което му позволява да реагира на различни ситуации по подходящ начин. Хъбът може да се мести от стая в стая и да контролира свързани уреди и IoT устройства, като непрекъснато се грижи средата да е пригодена за най-малките.

Не само център за домакински уреди, LG AI е Affectionate Intelligence storyteller, който се гордее със сериозно ниво на емоционална дълбочина и разбиране, което му позволява да комуникира и взаимодейства с потребителите ефективно. Чрез генеративен AI, Self-Driving AI Home Hub може да разработва истории въз основа на изображения, нарисувани от потребителя, осигурявайки всяка вечер уникална приказка за лека нощ.

Следващата зала демонстрира как уредите на LG оптимизират средата за домашни любимци и техните стопани. След като сензорите за температура и влажност измерят условията на въздуха в помещенията, климатикът LG DUALCOOL може да постигне перфектната температура с въздушен поток, персонализиран според околната среда и личните предпочитания.

Тази зона включва и AeroCat – пречиствател, предназначен специално за котки. Както всеки собственик на котка знае, котките обичат да спят върху устройства и уреди. Имайки това предвид, LG AeroCat разпознава, когато домашен любимец седи върху него, спирайки работата, за да осигури тихо място за дрямка. И тъй като теглото може да бъде важен индикатор за здравето, вграденият сензор за тегло на AeroCat проследява теглото на домашния любимец и предупреждава собствениците за всякакви необичайни промени чрез приложението ThinQ.

„Delightful Home“, последното изложено лайфстайл пространство, представя перфектна обстановка за гости и забавления със семейството и приятелите чрез споделената любов към храната. Тази зона подчертава способността на LG AI да прави готвенето по-лесно и по-бързо, като ThinQ ON дава препоръки за менюто и инструкции стъпка по стъпка за множество вкусни ястия. Посетителите дори успяват да научат някои нови умения, докато гледат „AI Talking Cooking Show“ – демонстрация на готвене на живо от главния готвач Кристоф Мулак, кулинарен майстор, който знае най-добрите начини за персонализиране на уредите с изкуствен интелект на LG.

За да позволи на посетителите да се съсредоточат върху технологията, която прави всички тези лайфстайл пространства възможни, компанията създава и зоната „LG Affectionate Intelligence“. Тя ефективно илюстрира свързаността и разширяемостта на сертифицирания от Matter LG ThinQ ON, проектиран да помага на потребителите да управляват целия си интелигентен дом с едно устройство.

LG също слага фокус върху своето AI наследство със специалното пространство „AI to the Core“. Използвайки прозрачен OLED дисплей, компанията обяснява как Core Tech е еволюирала в LG AI core tech. Тази гама включва революционни AI DD™ и AI DUAL Inverter™, като и двете устройства използват AI за подобряване на производителността и предоставяне на по-прецизен контрол, което води до нови и подобрени нива на грижа за клиентите и потребителското изживяване.

Последната LG зона беше не коя да е, а „Sustainability Lounge”, която предостави на посетителите преглед на усилията на компанията за насърчаване на устойчив живот. Тук посетителите успяха да се отпуснат, докато научат повече за дейностите на LG ESG, включително използването на рециклирана пластмаса в избрани продукти.

Щандът на LG на IFA 2024 успешно предостави задълбочен поглед към LG AI Home. Следете LG Newsroom, за да разберете как LG AI може да обогати ежедневието ви в новата ера на AI.

# # #

За LG Electronics, Inc.

LG Electronics е световен иноватор в технологичната и консуматорската електроника с присъствие в почти всяка държава и международен човешки ресурс от над 74 000 души. Четирите бизнес подразделения на  LG – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions и Business Solutions – са с общ глобален приход от над 80 трилиона корейски вона през 2022 година. LG е водещ производител на потребителски и търговски продукти като телевизори, електродомакински уреди, климатична техника, монитори, роботи в сферата на услугите, автомобилни компоненти, както и висок клас брандове като LG SIGNATURE и LG ThinQ, познати по целия свят. За повече информация относно LG Electronics, моля, посетете www.LGnewsroom.com.