Четвъртък, 19 Сеп 2024
           
Бизнес

Lidl e магазин номер едно* по обем продажби на прясна риба в България

   


Според проучване на GfK, веригата се нарежда на първо място и по най-продавана маринована сьомга

Lidl е магазин №1 за риба в България по обем на продажбите в категория „прясна риба“. Това сочат данните от национално представително маркетингово проучване на GfK „Потребителски панел“, проведено през 2023 г. сред 2500 домакинства от цялата страна. В него веригата се нарежда на първо място и по най-продавана маринована сьомга с едно от най-популярните си предложения – сьомга с подправки. Проучването следи покупките на домакинствата на продукти от бързооборотния сектор за домашна консумация, като данните се събират на ежедневна база чрез разработено за целта приложение и специална техника.

“За нас няма по-голяма радост от това потребителите да предпочитат нашите продукти. Това е най-голямата ни награда. Стремим се да осигуряваме все повече разнообразие в рибния асортимент. Предлагаме както сезонни видове, така и такива, които идват отдалеч. Сьомгата например е от Норвегия, а ципурата и лавракът – от съседна Гърция. Скумрията, която много се харесва у нас, я снабдяваме от Гренландия, Дания, Норвегия, Фарьорски острови и я размразяваме тук по специална технология. Независимо от произхода, качеството на рибата се следи с утвърдените при нас практики”, споделя Любен Стойчев, мениджър "Стоково снабдяване" в Лидл България.

Във всички 129 магазина на Lidl в страната се предлага голямо разнообразие от прясна риба – от пъстърва, сьомгова пъстърва и шаран до ципура, лаврак, толстолоб, амур и други. Голяма част от прясната риба е отгледана в България. Веригата предлага риба предимно под собствената марка „Порция свежест”, в атмосферна опаковка, която не позволява да се развиват бактерии и запазва месото чисто в рамките на срока му на годност и при съответните хладилни условия.

Смарт дискаунтърът работи само с проверени доставчици и международно сертифицирани партньори, които гарантират високото качество и безопасност на своите продукти и процеси.

Освен постоянния асортимент, в Lidl има също сезонна и различни видове замразена риба. За любителите на екзотичните ястия веригата предлага и суши, предварително опаковано в контролирана среда, с гаранция за чистота и високо качество на продукта.

Като смарт дискаунтър Lidl винаги се стреми да осигури богато разнообразие от продукти с високо качество и на изгодна цена. Това, заедно с прецизно подбрания асортимент и собствените марки, води до заслужената оценка на потребителите, които посочват Lidl за магазин номер едно.

*Лидл България е номер 1 магазин за риба в България по обем на продажбите (в kg) в категория „прясна риба“ (n=1155 домакинства, пазаруващи категорията). Това сочат данните от маркетинговото проучване на GfK „Потребителски панел“.

--------------

За Лидл България:

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 129 магазина в 56 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.