Събота, 26 Апр 2025
           
Бизнес

Wizz Air предупреждава пътниците да пристигнат на летището поне 3 часа преди полета си днес

   


Подобно на всички авиокомпании днес, Wizz Air е изправена пред екстремни технически предизвикателства, свързани с прекъсването на глобалните ИТ системи на трета страна. Клиентите на Wizz Air може да изпитат смущения, свързани с временно недостъпни услуги в уебсайта и в мобилното приложение.

В момента не са налични следните онлайн услуги:
• уебсайт и мобилно приложение на Wizz Air;
• резервационна система;
• система за онлайн чекиране и показване на бордна карта;
• кол центрове – нови резервации и промени в съществуващи.

По време на прекъсването се предлага безплатно чекиране на летището. Поради това Wizz Air съветва пътниците да пристигнат на летището поне 3 часа преди планирания час на излитане, за да имат достатъчно време за чекиране, преминаване през проверка за сигурност и други специфични за летището процедури.

Wizz Air благодари за всички клиенти за разбирането, докато се справя с последиците от прекъсването на глобалните ИТ системи. Екипът на авиокомпанията подчертава, че прави всичко възможно, за да сведе до минимум смущенията за пътниците.


Анкета

Какво мислите за новия кабинет Желязков?


Резултати