Петък, 22 Nov 2024
           
Бизнес

Пет собствени нехранителни марки на Lidl са сред най-продаваните в Европа

   


Компанията за пазарни анализи Euromonitor International отличи брандовете на Lidl – Parkside, Silvercrest,  Livarno home, Lupilu и Esmara

Пет са най-продаваните нехранителни марки на Lidl в Европа, сертифицирани от водещата световна компания за пазарни анализи Euromonitor International. Проучването, проведено през март 2023 г. на база на продажната цена на дребно в различни сегменти, отличи Silvercrest за най-продавана марка за малки домакински уреди, Lupilu за най-продаваната марка за детски дрехи, Livarno home за най-продаваната марка за домашен текстил и Esmara е най-продаваната марка за дамски дънки.

Пo-рано, през май, Euromonitor International определи и Parkside за най-продаваната марка за инструменти в категорията “Направи си сам”. Така с новите четири марки на веригата, отличията стават общо пет.

Silvercrest е серията от продукти на Lidl за кухнята и банята. Домакинските уреди на марката са лесни за ползване и с висока производителност. Те съчетават новите технологии и впечатляват с многобройните си възможности и модерен дизайн.

Светът на Livarno home предлага широка гама от продукти за красив и уютен дом – от градински декорации, които издържат на различни атмосферни условия, до обзавеждане за баня, за което влагата не е проблем. За производството на различните видове домашни аксесоари, шкафове и текстил се използват висококачествени и устойчиви материали, които впечатляват с функционалност, атрактивен дизайни и отлично съотношение качество-цена.

Lupilu и Esmara са собствените марки на Lidl съответно за детски дрехи и дамска мода. Всички продукти от сериите са тествани и сертифицирани от немския изследователски институт за качество Hohenstein, което гарантира липсата на вредни вещества в тях, съответствие на размерите, обозначени на етикета, както и физическите качества на дрехата след многократни изпирания. Моделите са удобни и функционални, със свежи и модерни дизайни.

Безопасността на клиентите и тяхната удовлетвореност са принципите, по които Lidl създава всеки свой продукт. От електроуреди и домашни потреби до играчки и облеклото, всичко преминава специални тестове за сигурност, надеждност и високо качество. Това гарантира на клиентите, че могат да се доверят на своите Lidl покупки във всяка една ситуация.


Анкета

Ще има ли редовен кабинет?


Резултати