Сряда, 09 Oct 2024
           
Бизнес

Студенти от университети в 5 европейски държави влизат в стажантската програма на Lidl

   


С ръст на кандидатурите от близо 25%, смарт дискаунтърът отчита рекорден интерес към програмата

14 стажанти от университети в 5 европейски държави посрещна Лидл България в новото издание на стажантската си програма. Студенти от водещи университети в България, Дания, Германия, Великобритания и Нидерландия са новите Lidl таланти, които ще подготвят конкретни проекти в шест стратегически отдела в компанията. Интересът към програмата за поредна година е изключително висок, с ръст от близо 25% в подадените кандидатури.

През следващите два месеца стажантите ще работят в отделите „Администрация“, „Човешки ресурси“, „Продажби и логистика“, „Корпоративни комуникации“, „Стоково снабдяване“ и „Централизирани дейности“. С подкрепата на ментор младежите ще усвояват ценни знания и умения за бързооборотната търговия. Допълнителни обучения ще надграждат комуникационните и меките им умения с цел не само успешно представяне на възложените им проекти, а и по-нататъшно личностно и кариерно развитие.

Стажът в Лидл България е част от успешните младежки програми на компанията. Показателно за силната приемственост между тях е, че трима участници в предходни издания на практикантската програма това лято ще бъдат стажанти в компанията, за да минат на следващото ниво от кариерното си развитие.

Големият интерес към стажантската програма идва като потвърждение на наскоро обявеното мултинационално, независимо проучване Graduate Survey за имиджа на работодателите в България, че Lidl е предпочитан работодател за студентите. С възможността за работа в силен екип, добро заплащане и шанс за кариерно развитие, компанията се утвърждава като отлична възможност за първа любима работа.

За стажантската програма на Лидл България

Стажантската програма се провежда от 2020 година. За пети път Лидл България дава възможност за платен стаж на студенти от различни специалности от университети в страната и чужбина. Стажът се провежда за период от два месеца – от 1 юли до 30 август. Младежите работят по конкретен проект, който на финала представят пред мениджмънта на компанията. Най-добре представилите се студенти имат шанс да продължат да се развиват в Лидл България.