Вторник, 02 Юли 2024
           
Бизнес

Осмият фермерския пазар на Lidl за годината е този уикенд във Варна

   
Осмият фермерския пазар на Lidl за годината е този уикенд във Варна

Осмият фермерски пазар на Lidl за годината е този уикенд във Варна. На паркинга на магазина в кв. Аспарухово от 28 до 30 юни стоката си ще покажат 15 производители, като един от тях се включва за първи път.

Акцент за всички посетители ще бъдат медът и пчелните продукти на Николай Костов, който вече над 10 години се занимава с отглеждането на пчели. Той и съпругата му имат два пчелина - в селата Водица и Зорница край Варна. Районът, в който отглеждат пчелите, е горист и влиза в Натура 2000.

“Досега не сме участвали във фермерските пазари на Lidl и ги приемаме като възможност да запознаем повече хора с продукцията ни. Този уикенд ще представим натурален крем мед, акациев и липов мед, букет, пчелен прашец и прополис”, споделя Николай Костов, като добавя, че работи по представянето и на нов и различен продукт с мед за ценители.

Клиентите на Lidl ще могат да опитат и да избират също от  месните и млечни продукти на “Азер” и “Болярски хан”, орехи и лешници от Маргарита Коева от село Средина, боб ядки и тахани от Димитър Панчев, както и мед и пчелни продукти, произведени от Радостин Николов от село Гроздьово, резерват Шерба и от Атанас Атанасов от село Орлова могила, Добричко. Сезонни зеленчуци ще предложат от Биоградини “Туинс” от село Близнаци, а Шато “Бошнаков” се включва отново с добра селекция от местни вина.

С бижутата ще се включат Иван Саздов от София (кехлибар) и Бойка Родопска от Варна (смола). Творците и занаятчиите ще бъдат представени още от Стефан Момчев от Белослав с разнообразие на продукти от дърво, Марийка Стефанова от Ген. Тошево с лавандулови продукти, Галина Великова от Варна с интересни и нестандартни ароматни свещи и Галена Минчева с ръчно изработени подаръци.

Фермерските пазари на Lidl се организират от веригата за пета година. Те се превърнаха в традиция, която печели все повече привърженици. Инициативата дава възможност на повече малки производители да представят стоката си, а на клиентите – да се насладят на разнообразие от качествени родни продукти и автентичен вкус.