Веригата бензиностанции OMV представя нова бранд идентичност. Обновяването на корпоративната визия е следваща ключова стъпка към трансформацията на компанията в интегриран бизнес в сферата на химикалите, горивата и енергията, основан на принципа за устойчивост и кръговата икономика, съобщават от петролната компания, пише PLOVDIV24
Новата бранд идентичност на OMV отразява и новото обещание на компанията: “Forward for Good". Основният елемент в новия дизайн е символ, който представя посоката на развитие на OMV – устойчиво движение и прогрес, надграждайки успешното минало, чертае пътя към утрешния ден.
Ребрандирането на търговската мрежа на OMV ще се случи постепенно и поетапно в следващите 3 години на територията на 7 държави – Австрия, Румъния, Унгария, Словакия, Чехия, България и Сърбия.