Четвъртък, 04 Юли 2024
           
Бизнес

Lexus LBX - творци на модерно дигитално изкуство

   
Lexus LBX - творци на модерно дигитално изкуство
  Toyota

  • Lexus си партнира с водещи европейски творци на дигитално изкуство, които създават оригинални произведения, вдъхновени от темата „Everyday Extraordinary“ или „Необикновеното ежедневие“ на изцяло новия Lexus LBX

  • Представени са творби на шведа Андреас Ванерстед, испанеца Рикардо Улисес Ернандес Гомес (известен още като Ulises) и на Шарлът Тейлър от Обединеното кралство

  • Всеки творец е създал удивителни във визуално отношение дигитални произведения на изкуството, внасяйки своя отличителен, личен щрих в кампанията за стартиране на продажбите на Lexus LBX

  • Произведенията на изкуството са представени на 22 май 2024 от художниците и Lexus в социалните медийни канали и други платформи

Lexus предложи на група от европейски творци на дигитално изкуство да създадат уникални визии от ежедневния градски живот, използвайки имерсивен, или директно потапящ в действието дизайн, и динамични образи, за да отбележат представянето на изцяло новия компактен градски кросоувър LBX.

Всеки от тях е създал визуални елементи и анимации, черпейки вдъхновение от изображения и филми от кампанията „Everyday Extraordinary“ или „Необикновеното ежедневие“ на LBX. Творците създават нови гледни точки към познатата градска среда, използвайки въздействащи послания за трансформиране на градската архитектура и уличните пейзажи. Това е най-новият, оригинален проект в дългата връзка между Lexus и света на съвременното изкуство и дизайн, който подкрепя ангажимента на компанията към иновациите и творческото мислене.

Новите произведения се разкриват от творците в техните социални канали и ще бъдат използвани от Lexus в различни платформи и маркетингови инициативи, предназначени да привлекат вниманието и да станат атрактивни за по-млада демографска група. Всеки творец ще допринесе и с филм за работата си зад кулисите, разкривайки своите идеи и как ги е претворил в произведения на изкуството. Това е в унисон с желанието на LBX да привлече вниманието на нови аудитории, по-специално по-млади клиенти, които ценят първокласното качество, но с повече лекота при усещането.

Филип Белманс, ръководител на отдела за комуникации и клиентско изживяване на Lexus Европа, отбелязва: „ Беше невероятно да видим как нашата LBX философия“ е интерпретирана с помощта на разнообразно дигитално изкуство, което преосмисля ежедневието в града. Нашата дизайнерска амбиция за LBX беше да създадем автомобил, който е по-спокоен, отколкото формален по характер, показващ автентичен стил без усилие, с който хората незабавно ще почувстват връзка. Всеки артист е уловил това качество, докато е прилагал собствената си творческа визия към проекта.“

Творците 

Тримата творции, избрани заради техните оригинални техники, артистична визия и силно присъствие в социалните медии, са Андреас Ванерстед (Andreas Wannerstedt) (Швеция); Ricardo Ulises Hernandez Gomez, известен като „Ulises“ (Испания); и Шарлът Тейлър (Charlotte Talyor) (Великобритания).

Ванерстед е арт директор и 3D художник, който е известен със своите скулптури и хипнотизиращи циклични анимации. Той отбелязва: „ LBX носи свеж и необикновен подход към ежедневието. Бях вдъхновен от това, а също и от ясния дизайн на автомобила и избора на живи цветове. Това ме стимулира да работя с Lexus и да създам произведение на изкуството, което изразява новата гледна точка към живота в града.”

Ulises е друг 3D художник, също опитен в сферата на видео и анимация. Работата му с берлинското студио Ulises е израз на премиум качеството и стъпва по перфектната линия между реалното и сюрреалистичното. В неговата анимация LBX се движи през типичен едноцветен град, който постепенно се трансформира в пъстра гама от градска архитектура.

Шарлот Тейлър е дигитален художник, основател на едноименното студио Charlotte Taylor and Maison du Sable. Специализирала е архитектура, интериорен дизайн и арт режисура.

Кампанията „Необикновеното ежедневие“.

Изцяло новият LBX прави ежедневието необикновено („Everyday Extraordinary“), като издига на ново ниво усещането при шофирането и го превръща в нещо луксозно и ангажиращо. Маркетинговата кампания за лансиране на новия модел преди това обхвана тази концепция в поредица от четири събития, организирани в Милано, Лондон, Мадрид и Париж, в които познати ситуации от ежедневието – автомивка, многоетажен паркинг, улична арт галерия и пекарна – са превърнати в потапящи луксозни изживявания, представяйки LBX.

Относно LBX

Изцяло новият самозареждащ се хибрид LBX е най-компактният Lexus досега, но напълно заслужава статута си на забележителен модел, който разбива традиционната луксозна йерархия и който ще промени правилата на играта за марката в Европа.

Като нова форма в рамките на утвърдената SUV гама на Lexus, той предлага силна привлекателност за по-младата аудитория и тези, в чието полезрение Lexus не е съществувал преди. Той е замислен и разработен без компромиси, предлагайки качеството на изработката и оборудване, по-типични за по-голям модел, и удоволствието от шофирането, което е част от всеки нов Lexus.

Гамата е създадена, за да осигури на собствениците повече свобода да изразят своя индивидуален вкус и чувство за стил, верни на начина, по който Lexus прави лукса личен. Той предлага избор от различни „Атмосфери“, които изразяват изискана, динамична или спортна тема чрез различни комбинации от стилни детайли, цветове, текстури и покрития.

Научете повече за изцяло новия Lexus LBX на https://newsroom.lexus.eu/lexus-lbx/