Петък, 17 Май 2024
           
Бизнес

Vivacom спечели три приза от годишните награди за благотворителност „Златно сърце“

   
Vivacom спечели три приза от годишните награди за благотворителност „Златно сърце“

Vivacom спечели три призови награди „Златно сърце“ в десетото юбилейно издание на годишния конкурс за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце”, организиран от списание и клуб Business Lady. Сред наградените проекти на телекома са социално отговорната инициатива Vivacom Регионален грант, програмите за обучение на ученици и студенти, както и програмата за дарителство по ведомост на работното място Viva Help.

Първо място в категорията „КСО иновации и устойчиво развитие“ компанията спечели с Vivacom Регионален грант – най-мащабната социално отговорна инициатива, с която вече 9 години подкрепя проекти на граждански организации от цялата страна. Тази година телекомът обнови изцяло Регионалния грант, като улесни значително процеса на кандидатстване, въведе акселераторска програма и увеличи двойно размера на грантовете за гражданските организации. 10 организации получиха грантове на обща стойност 100 000 лева, с които ще развият своите образователни и екологични проекти.

Призът в категория „Инвеститор в обществото“ беше присъден за дългогодишните младежките програми, с които Vivacom инвестира в развитието на бъдещото поколение телеком специалисти и изгражда успешно мостове между образованието и бизнеса. Учениците и студентите, които са част от Практикантската програма, Техническата академия и Лятната стажантска програма придобиват практически умения и работят по реални бизнес проекти под менторството на доказани специалисти от Vivacom. Младежките програми дават ценен опит на младите хора и са първото им преживяване в корпоративна среда.

В категорията „Социална отговорност към служителите“ бе отличена дългогодишната устойчива програма за дарителство по ведомост на работното място Viva Help.Това е специално създаден фонд за лечение на служители на Vivacom и техните деца, когато лечението не се покрива от здравната каса и от допълнителното здравно осигуряване. Събраната сума за 2023 г. е 110 000 лева, а от създаването на кампанията до днес сумата надхвърля 1 милион и 300 хил. лева. През 2023 г. процентът на постоянните дарители се увеличава, като редовните дарители са над 34% от ефективния персонал на компанията.

Наградите за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце”  събират на едно място инициаторите на едни от най-успешните социално отговорни инициативи. Те отличават компаниите и личностите, които са допринесли за реализирането на смислени проекти в помощ на обществото и на отделни групи, и им дават възможност да споделят вдъхновяващи истории.