Payhawk, първият български еднорог (стартъп, оценен на повече от 1 млрд. долара), избра Григор Димитров за глобален посланик на марката. Това е важен крайъгълен камък и за двете страни и е показател за взаимен ангажимент към високи постижения и общественополезен труд, обясниха от финтех компанията, която предлага глобални решения за управление на разходите.
Символичното партньорство ще накара Payhawk да удвои инициативите, свързани с технологични, стартиращи и спортни общности. Партньорството с Григор Димитров, който е в топ 10 на тенисистите от ATP, ще помогне за разширяване на осведомеността за тези дейности, които в миналото са включвали дарения, техническо образование и наставничество, както и тенис и други спортни благотворителни турнири.
Като част от договора за спонсорство, тенис облеклото на Григор Димитров ще носи логото на Payhawk и ще участва в различни събития, организирани заедно с календарите на ATP и ITF. Това ще даде възможност на феновете да получат повече достъп до Григор Димитров и да се ангажират със спортиста. Клиентите на Payhawk могат да очакват да получат ексклузивни, подписани стоки, включително тениски, плакати, снимки, билети за тенис мачове и покани за ексклузивни срещи с тенис звездата.
„Като личност Григор е изключително успешен и състезателен, но също така скромен, състрадателен и професионалист. Той наистина въплъщава някои от уникалните ценности, които насърчаваме в нашата екипна култура и служители, което подкрепя нашите иновации и авангардни продукти, които доставяме на пазара. С това партньорство Payhawk ще разшири своята глобална амбиция и сега ще осигури на Григор цялата подкрепа, от която се нуждае, за да се представя на най-високо ниво навсякъде по света.“
Григор е единственият български тенисист, който е бил класиран като световен номер 3 на сингъл от ATP.