Хотелската верига Radisson се завръща в България с първия за страната ни обект, част от най-новия ѝ бранд Radisson individuals. Българското и най-ново попълнение в създадения през 2020-та г. бранд е Хотел Империал Пловдив, ребрандиран като Imperial Hotel Plovdiv, a member of Radisson Individuals. От началото на април т.г. пловдивският хотел прилага международното ноу-хау на веригата и предоставя на своите гости обслужване по високите стандарти за качество на Radisson Hotel Group и политиката на Yes I Can! ( Да, аз мога!).
Всеки хотел, присъединяващ се към бранда Radisson Individuals, е носител на неподражаем стил и подчертана индивидуалност, доказал своята оригиналност и висок стандарт на обслужване.
Открояваща се индивидуалност е един от ключовете за клуба на Radisson Individuals.
Хотелът разполага с 194 просторни стаи за гости и апартаменти, с богат набор от допълнителни услуги за гостите си, като достъп до безплатен високоскоростен интернет и паркинг със станция за зареждане на автомобили Tesla.
„ Много сме горди да отпразнуваме завръщането си в България! Създадохме Radisson Individuals в отговор на променящите се изисквания на съвременния пазар. Imperial Hotel Plovdiv, a member of Radisson Individuals е идеалното допълнение към многообразието на бранда и ще спомогне за бързото разширяване на Radisson Hotel Group в Югоизточна Европа", заяви Йълмаз Йърдълърмар, Старши Вицепрезидент Централна и Източна Европа, Русия и Турция към Radisson Hotel Group.
Radisson Individuals е част от семейството на Radisson Hotel Groupс над 1500 хотела в 120 страни по света, към което спадат брандовете Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn by Radisson и Country Inn & Suites by Radisso.
Radisson прекъсна присъствието си у нас през 2016 г., когато хотелът срещу парламента в София под бранда Radisson Blu смени собственика си и стана част от веригата InterContinental. /manager.bg