Вторник, 23 Дек 2025
           
Развлечения

Street Chefs стартира юбилейната си кампания с над 5000 награди и томбола за три почивки в Банско

   


Street Chefs, българската верига за стрийт храна, стартира юбилейната си кампания „10 години създаваме картата на добрия вкус“. Инициативата ще продължи до 15 март 2026 г. и ще раздаде над 5000 награди на феновете на бранда, включително и почивка за двама в Банско за трима късметлии.

В кампанията може да участва всеки при поръчка на място във всеки обект на Street Chefs, както и при поръчки за вкъщи. До 28 декември включително участие е възможно и от къщичка №45 на Коледния базар пред НДК. Всяка поръчка носи скреч карта с шанс за моментна награда – слушалки, чанта, шапка, метална коледна кутия, гривна или ваучер за Street Chefs.

Любителите на бранда могат да се включат и в допълнителни онлайн томболи на streetchefs.bg, като онлайн участието не е обвързано с поръчка. В томболите всяка седмица ще се разиграват мърч артикули на Street Chefs (зимна шапка, тениска, суичър или зимни чорапи), а всеки месец ще бъде изтеглен победител за една от общо трите големи награди – почивка за двама в Банско (две нощувки във Four Points by Sheraton Bansko) с включен тест драйв на най-новата Dacia Bigster. Тегленията ще бъдат излъчвани в Instagram на @streetchefs.burgers, а победителите ще получават информация на имейла, посочен при регистрация.

Кампанията се реализира с подкрепата на партньорите Coca-Cola, Dacia, Madri, Glovo и MIZU. Юбилейната инициатива включва и лимитирани предложения, създадени в партньорство с брандовете, сред които MADRI Burger, 4x4 BIGSTER Burger и COKE’N’DOG.

„Преди 10 години започнахме като приятели, които готвят за приятели. Днес Street Chefs е общност от хора, които се срещат около добрата храна. С тази кампания искахме да кажем „благодарим“ по най-естествения за нас начин – с вкусни изненади, игри и поводи за още срещи“, споделят съоснователите Димитър Добрев и Петко Цочев.

Инициативата „10 години създаваме картата на добрия вкус“ е естествено продължение на развитието на Street Chefs през последното десетилетие – бранд, който стартира през 2015 г. като първия гурме фууд трак в България и днес е сред най-разпознаваемите имена в street food категорията у нас. За 10 години Street Chefs отчита над 3 милиона продадени бургера, утвърждава се с отличия в кулинарни и street food формати и в момента оперира на три локации в София, един обект на магистрала „Тракия“ (162 км, бензиностанция Петрол), като скоро предстои откриване на нова локация на ул. „Шипка“ 34. Брандът остава разпознаваем със своите 100% говежди бургери, прясно приготвени бриош питки, авторски сосове и внимание към всеки детайл.