Фирма за луксозни хавлии се отказа от договора си за продуктово позициониране в риалити формата Big Brother. Казанлъшката фирма "Шамбала текстил", която е производител на марката "Сухо" написа в профила си във Facebook, че е разочарована от "съдържанието и подбора на участници в Big Brother 2024."
"За нас е важно марката "Сухо"да бъде асоциирана с етика, морал и културни ценности – принципи, които са дълбоко залегнали в корпоративната култура на компанията и отразени във всяко едно наше бизнес решение", пишат от казанлъшката компания.
"Участниците и средата, представени в шоуто, далеч не отразяват идеалите, които ние като бранд защитаваме. Cухо категорично не иска да бъде идентифициран с такъв тип съдържание и ще предприемем незабавни действия", казват от копанията.
Оттам уточняват, че предстои да прекратят рекламния договор с Nova TV за продуктово позициониране.
Реакцията на потребителите под съобщението на компанията във Facebook е положителна, като някои от тях пишат, че биха пазарували от марката, само заради това им решение. Други обаче питат, защо изобщо са станали рекламодател с въпроса "Нима сте очаквали нещо друго от подобен формат"?
Риалити форматът Big Brother и неговата версия с известни личности VIP Brother бяха спрени след сезона през 2018 година.
Повод за това станаха крайно незадоволителните резултати на шоуто, които били доста под очакванията на Nova TV.
Предаването се завърна в ефир на 8 октомври.