Вторник, 24 Дек 2024
           
Новини

Пътници чакаха близо час багажа си на Летище София заради неработещи ленти

   
Пътници чакаха близо час багажа си на Летище София заради неработещи ленти

Пътници на Wizz Air с полет от Хамбург са чакали близо един час своя багаж на Терминал 1 на Летище София. Това съобщиха за TravelNews потърпевши потребители, които са пристигнали в 2 часа през нощта днес. На място никой не им е обяснил причините в забавянето. От Летище София обясниха пред TravelNews, че са извършили два пъти проверка по случая.

Първоначално посочиха, че на аерогарата има три наземни оператора, които обслужват авиокомпаниите и съответно отговарят за багажите. Това са „СОФ Кънект“ АД (концесионерът на летището), „Суиспорт България” АД и „Голдеър Хендлинг България” ООД. За въпроси с дейностите по наземно обслужване, свързани с всеки пътник от идването му на летището до качването му на борда на самолета – процедура по регистрация на пътници и багажи, транспорт до/от самолета и затоварване/разтоварване на багажите, отговаря наземният оператор. От летището обясниха, че с Wizz Air работи „Голдеър Хендлинг България” ООД.

Ангел Митов, управител на работи „Голдеър Хендлинг България” ООД, каза, че няма право да коментира случая, като най-добре е да се обърнем към Летище София и към авиокомпанията. От Wizz Air все още не са предоставили информация.

„След повторна проверка установихме, че пътник е натиснал бутона за аварийно спиране на багажната лента и е отнело известно време да бъде възстановено нейното функциониране“, обявиха по-късно от Летище София.

Напоследък все повече пътници се оплакват от бавното обработване на багажите. Една от причината е недостигът на ленти при струпването на няколко полета в един час. На Терминал 1 има само две, а на Терминал 2 – 4 ленти. От друга страна според служители на летището, липсата на персонал се усеща и в тази сфера.


Анкета

Ще има ли редовен кабинет?


Резултати