С разширяването на технологичните възможности режисьорите имат все повече свобода в работата с ефекти. Един от ефектите, който обаче все още не е достатъчно убедителен за зрителите, е този за подмладяване. Досега сме виждали Мартин Скорсезе да го прилага в "Ирландецът", където Робърт де Ниро изглеждаше с години по-млад, както и Джеймс Манголд, който пък подмлади Харисън Форд в "Индиана Джоунс и реликвата на съдбата".
Робърт Земекис обаче е следващият режисьор, който ще разчита на този ефект за новия си филм.
Специфичното в сюжета на Here е, че действието се развива в рамките на десетилетия, но през цялото време на едно и също място. Камерата остава неподвижна от фиксираната си позиция вътре в дома на героите през цялото времетраене на филма от 104 минути. Идеята е зрителите изцяло да се потопят в историите на хората, които са изградили своя дом.
В главните роли, разбира се, са Том Ханкс и Робин Райт. Те играят Ричард и Маргарет - негова приятелка от тийнейджърство и бъдеща съпруга. Чрез грим, но най-вече и с помощта на дигиталната технология за подмладяване, ще видим Том Ханкс и като тийнейджър, и като вече остарял 80-годишен мъж.
В свое интервю за Vanity Fair Робърт Земекис споделя, че винаги е бил "етикетиран като човека с визуалните ефекти". Но по думите му те съществуват с причина, за да послужат при изграждането на героя.
Друго, което режисьорът споделя за работата си по филма Here е, че единствената перспектива никога не се променя, но всичко около нея се променя.
"Всъщност никога не е правено преди. Има подобни сцени в много ранни неми филми, преди да бъде изобретен езикът на монтажа. Но освен това, да, беше рисковано начинание. Това е вълнението", допълва още Робърт Земекис.