Петък, 22 Nov 2024
           
Развлечения

Площад "Славейков" пак приема духа на Италия с автентични пица, бира и джелато

   


За трета поредна година столичният площад "Славейков" се потапя в духа на Италия и се превръща в пиаца, на която ще се леят бира и автентична музика, ще се ядат пица и сладолед, а посетителите също така ще се потопят в кулинарния дух на Ботуша, пише Mediapool.

PIAZZA BIRRA MORETTI "отваря" врати на 14 юни в петък и ще предлага вкусна храна и пивка бира до неделя вечерта – 16 юни, съобщиха организаторите от пивоварната "Загорка", част от чието портфолио е бирата Moretti.

Любителите на бирата и италианския начин на живот ще могат да станат част от различни активности, с които ще се докоснат до Италия и италианския начин на живот. Гостите на PIAZZA BIRRA MORETTI ще могат да се насладят освен на Birra Moretti и на автентична пица, паста, джелато и много други ястия, докато на фона свири традиционна италианска музика. Към това се добавя и шоу кукинг с Карла, която при откриването на феста в петък ще запознае отблизо всички присъстващи с кулинарния свят на Италия.

Съботен брънч дава старт на оживлението на площада в сърцето на София, а след което Лео Бианки ще демонстрира кулинарните си тайни в шоу кукинг сесия. Изпълнители от Варненската опера пък ще зарадват гостите с изпълнения на музика на живо.

Последният ден в Италия също ще донесе на посетителите вкусна храна, традиционна музика и ще създаде хубави спомени на всички.

Birra Moretti е създадена през 1859 г., когато тогавашният 37-годишен Луиджи Морети решава да направи собствена пивоварна в Удине, регион Фриули. Няколко години след продажбата на първата бутилка е лансиран и историческият образ на мъжа с големия baffo (пр.от ит. мустак), който олицетворявал истинските ценности на марката: автентичност, традиция и неподправеност. Мъжът с мустаците става символ на автентичния вкус бира, а през годините бива изигран и от различни актьори и става известен като „Мъжа от етикета“ – основен герой в серия комикси с рекламна цел на известния художник Бруно Боцето.

Днес автентичната италианска бира, която е и най-продаваното пиво в Италия, заема специално място в глобалното портфолио на компанията за страни като Великобритания, Ирландия, Нидерлания, Румъния, САЩ, Канада и Япония, където се налага като една от популярните премиум бири. През 2006 г. става единственият италиански бранд, който е награден едновременно със златен и сребърен медал от „World Beer Cup” – едно от най-значимите международни състезания в индустрията. Birra Moretti получава и 5 отличия в „Австралийските международни бирени награди“, затвърждавайки статуса си на световно обичано качествено пиво.

У нас тя се предлага от над 120-годишната старозагорска пивоварна "Загорка", която от 1994 г. е част от групата на "Хайнекен" (Heineken).


Анкета

Ще има ли редовен кабинет?


Резултати